A Fitness 5 Pólus Center óratípusai:

Hot Iron

A Hot Iron egy sporttudós és gyógytornász szakemberek által kifejlesztett és tudományosan megalapozott, erő- és állóképesség fejlesztő edzésprogram, nők és férfiak számára!

A Hot Iron egyik részről egy intenzív állóképességi edzés, melynek segítségével gyorsan és látványosan csökken a testzsír, másrészről erőedzés, mely hatására fejlődik az izomzat, formássá és tónusossá válik a test.

Az erőedzést követően az izomzat regenerációs időszaka alatt fellép az utóégető hatás, azaz a testmozgást követő órákban is magas marad a kalóriaégetés.

A magával ragadó zene, a lelkes csapat, a klasszikus aerobik gyakorlatokat mellőző, egyszerűen kivitelezhető gyakorlatsorok, a gyors fejlődés és képzett, motivált edzőnk garantálja, hogy a mozgásforma rabjává válsz.

A Hot Iron edzés eszközei: tárcsás súlyok és súlyzórúd, step pad.

Zsírégető óra

A rendszeresen végzett közepes intenzitású, aerob tréning lehetőséget ad a test meglévő zsírszövetének csökkentésére. A szervezet, 45 – 50 perc alacsony-közepes intenzitású terhelés után a folyamatos mozgáshoz szükséges energiát főként zsírból nyeri, ezért a zsírégető órán a terhelés ideje alatt a résztvevők pulzusszáma a maximális pulzusszám 60 – 70 %-a (zsírégető zóna) közötti tartományban van, hogy elkerüljük a szervezet idő előtti elfáradását. Ennek megvalósulásáért szükséges a folyamatos pulzuskontroll. Pulzusmérő órák segítségével a résztvevők optimális terhelése érhető el, ami pontos visszajelzést ad a résztvevők aktuális állapotáról. Az óra gyakorlatanyaga lépéseket, lépéskombinációkat, közepes intenzitású alap koreográfiát, majd az óra utolsó 10-15 percében erősítő gyakorlatot tartalmaz. Az erősítő hatású gyakorlatok kiegészítő eszközei a step pad, gumikötél, Soft-ball, Fit ball, kézi súlyzó.

Kangoo

Ha a napi felgyülemlett stresszt és fáradtságot szeretnéd levezetni, vagy hangulatos zenékre szeretnéd magad jól érezni, akkor próbáld ki a Kangoot! Ez egy speciális aerobik óra, amely fejleszti az állóképességet, formálja a testet. Az egyedi kialakítású Kangoo cipők kímélik a térdet és az ízületeket! Próbáld ki és bulizz együtt velünk! Nőknek és férfiaknak egyaránt ajánljuk!
pulzuskontroll. Pulzusmérő órák segítségével a résztvevők optimális terhelése érhető el, ami pontos visszajelzést ad a résztvevők aktuális állapotáról. Az óra gyakorlatanyaga lépéseket, lépéskombinációkat, közepes intenzitású alap koreográfiát, majd az óra utolsó 10-15 percében erősítő gyakorlatot tartalmaz. Az erősítő hatású gyakorlatok kiegészítő eszközei a step pad, gumikötél, Soft-ball, Fit ball, kézi súlyzó.

Deepwork

  • belső erő megérzése, a határok leküzdése és mindennek az előítélet nélküli szemlélése
  • gyakorlatok mögötti speciális tudás
  • megfeszítő és ellazító gyakorlatok váltakozása, légző gyakorlatokkal kombinálva

A résztvevők az egész training alatt saját mozgás és légzés ritmusában dolgoznak.

Tae Bo

A Tae Bo aerobic ötvözi az aerobic és a harcművészet elemeit, így még hatékonyabban edzi a testet. Fejleszti az állóképességet, formálja a far-, illetve combizmokat, ugyanakkor zsírégető hatása is van. A mozdulatsorokat zenére, ritmikusan végezzük. Ütés- és rúgástípusok együttes kombinációjából áll az edzés. A pulzusszám fokozatosan emelkedik: 3-5 perces kis felpörgetés után 130-140-re (percenként), ilyenkor már a szív, a keringési rendszer is intenzíven dolgozik. Ez teszi lehetővé az állóképesség növelését.

ALAKFORMÁLÓ

Ez az óratípus magába foglalja azokat az erőt és állóképességet fejlesztő gyakorlatokat, amelyekkel a teljes test átmozgatható. Az óra 10-15 perces intenzív bemelegítéssel indul, majd nyújtással előkészítjük a fejleszteni kívánt izomcsoportokat. Ezután következik 35-40 percben, az egész testre kiterjedően a nagy izomcsoportokat fejlesztő program. A rendszeres edzéssel elérhetővé válik a feszes, tónusos izomzat, a kerek popsi, hasonlóan a formás vállak. Kortól és edzettségi állapottól függetlenül bárkinek ajánljuk. A gyakorlatok végrehajtásához használunk segédeszközöket, kézi súlyzót, gumikötelet stb.

TRX

A TRX funkcionális edzésforma. Ez azt jelenti, hogy a hétköznapi élet mozgásait veszi alapul, ám nem izoláltan, mint mondjuk a testépítés, hanem komplett izomláncokat dolgoztatva. Mivel saját testünket használjuk ellenállásként és az intenzitást is egyénenként határozzuk meg, bármilyen erőnlétű és testalkatú vendég eredményesen tudja használni ezt a nagyszerű eszközt. Az alakformáláson kívül izomegyensúlyt, állóképességet és stabilitást is fejleszt. A gyakorlatok remekül variálhatóak, így nincs két egyforma edzés. A TRX változatos és szórakoztató edzésforma.

Step Kondi

Mint ahogy a neve is jelzi, ez az óratípus a kondíció javítására, a jó kondíció megszerzésére szolgál. A terhelés fejleszti az állóképességet és zsírégetéssel is lehet számolni. Az óra gyakorlatanyaga egyszerű lépések, lépéskombinációk sorozata koreográfia nélkül. Az intenzitás és a fejlesztő hatás növelésére az oktatók különböző segédeszközöket alkalmaznak. Ezek a step, gumikötél, soft-ball, fit ball, pump, kézi súlyzó. A full-kondi egyedi óratípus, amelynek célja a kondíciófejlesztésen túl a kemény és lágy mozgástípusokkal és az eszközök kombinációjával történő edzés.

TRX Köredzés

A funkcionális edzés sokrétűsége megteremti az alapokat, amelyekre később fel lehet építeni a specifikus mozgásokat, képességeket. Amennyiben ezek az alapok hiányoznak, biztos, hogy torzulás lép föl a gerincben, illetve az ízületekben és hosszútávon sérülés is bekövetkezhet.
A köredzésben végzett TRX során a mindennapi élethez szükséges izomcsoportokat edzük, a saját testsúlyunkat használva, különböző eszközökön. A kör egyik fontos állomása a felfüggesztett TRX kötél, amely a gravitációval szemben hat ránk az edzés folyamán. A felhasználó fittségi szintjéhez szabhatók a gyakorlatok, folyamatosan lehet fejlődni és továbblépni általuk. A TRX funkcionális köredzés különlegessége, hogy több izomzat egyszerre dolgozik, így hatékony a keringés és a vázizom-rendszer terhelése, folyamatosan dolgoznak a törzsizmok.

Zumba

Latin amerikai táncokra épülő, rendkívül szórakoztató óratípus, melynek zsírégető hatása van. Motiváló latin dallamok, izgalmas és könnyen elsajátítható koreográfia, valamint hihetetlen hatékonyság jellemzi ezt a stílust. Az óra egy rövid bemelegítéssel kezdődik, mely már az első tíz percben megalapozza a hangulatot a teremben. Ezt követi egy hosszabb fitness program, melynek egyediségéhez tartozik az is, hogy pszichikai hatásából adódóan, óriási életenergiával tölt fel. A zumbások a tréningeken egyaránt fejlesztik az állóképességüket, formálják idomaikat és természetesen nagyszerűen szórakoznak.

Spinning

A Spinning egy zenére, edzői vezetéssel, csoportosan végzett teremkerékpározási tréning. Egy szabványosított, jól követhető, zenés óra rögzített Spinning kerékpáron. Koncepciójánál, felépítésénél fogva szinte mindenki űzheti, korra, nemre, edzettségi állapotra való tekintet nélkül.
Az Spinning edzés hangulatos, magával ragadó, és intenzitását tekintve nem hasonlítható más aerobik órákhoz.
Az egyik legkiválóbb kardió edzés, amely nem csak állóképességünket javítja, de biztonságos és hatékony módszere lehet a fogyásnak, amennyiben rendszeresen látogatjuk az órákat.

Spinracing

Egy egész testet kondícionáló hatékony, zenére történő csoportos, kerékpáros, aerob edzésprogram. Az edzések során az altesten kívül a felsőtest edzése is folyamatos, hiszen karhajlításokat is tartalmaz, mely változatossá teszi az órákat. Különös figyelmet fordítunk a zene ütemének követésére, akár egyszerű, lekövethető koreográfiát is alkalmazunk. Edzés során a zene tempója folyamatosan változik (lassú, közepes, gyors ütemű zenével), mellyel a kerékpáros sík -és lejtőmenetet tudjuk utánozni. A kerékre ható fékek állításával különböző erősségű ellenállás érhető el, mellyel az óra intenzitása és az edzés erőssége is variálható. Kezdő órán rövidebb ideig dolgozunk az eszközön, levezetést követően a has és törzs izmait talajgyakorlatokkal erősítjük. A SpinRacing tökéletes edzésmódszer azok számára, akik zsírt szeretnének égetni, állóképességet szeretnék növelni egy szórakoztató, zenés óra keretin belül.

Pilates

Egész testet átmozgató tréning, mely feszes izomzatot formál, miközben nyújtja azt. A módszer az erőközpont (mélyizmok) erősítése után belülről kifelé erősíti az izomzatot. Növeli az ízületi mozgékonyságot, segít kialakítani az izomtudatot. Lassú, koncentrált mozgás, közben nagy szerepe van a helyes légzéstechnikának.

Gyerek Fitness

A gyermek fitness egy komplex mozgásforma. Ötvözi a ritmikus gimnasztika elemeit a tornával, akrobatikával, valamint a tánccal.

Oktatása már 4 éves korban elkezdhető. Az alapok elsajátítása után, táncos és akrobatikus elemekkel ismerkednek meg a gyermekek. Majd zeneszámra showtánc – és fitness koreográfiákat tanulnak az órákon.